Logowanie

 

Wydział Podstawowych Problemów Techniki

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH NA STUDIA STACJONARNE II STOPNIA

Data: 17.02.2023

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH NA STUDIA STACJONARNE II STOPNIA w roku akademickim 2022/2023

Szanowni Państwo,

Serdecznie witamy Was na naszym wydziale i ogromnie cieszymy się, że wybraliście Wydział Podstawowych Problemów Techniki.

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 28 lutego 2023 /wtorek/.

Uprzejmie informujemy, że w ramach Państwa studiów po 16 lutym zostanie nadany numer albumu ( dla absolwentów Politechniki Wrocławskiej numer pozostaje ten sam), który będzie głównym numerem identyfikacyjnym podczas studiów. Znaleźć go można w systemie IRK w formularzach osobowych w sekcji wykształcenie (https://irk.usos.pwr.edu.pl/pl/profile/dataset/education/) w polu Numer albumu. Numer jest w postaci sześciu cyfr.

W związku z rozpoczęciem studiów na naszej Uczelni bardzo proszę obowiązkowo dokonać kilku czynności proceduralnych.

OBOWIĄZKOWE czynności do wykonania: które należy wykonać znając swój numer albumu to:

  1. Aktywować studencką skrzynkę pocztową. Adres email jest w postacinumer_albumu@student.pwr.edu.pl

    Szczegółową informację jak aktywować studencką pocztę można znaleźć pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/poczta/pierwsze-logowanie.

    W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres: pomoc+poczta@pwr.edu.pl

  2. Aby zalogować się do systemów informatycznych niezbędne jest poznanie swojego unikatowego loginu dla konta_AD do systemów informatycznych oraz ustawić indywidualne hasło dostępu. Posiadając aktywną studencką skrzynkę pocztową można przystąpić do aktywacji indywidualnego konta_AD. Instrukcję jak tego dokonać znajdą Państwo pod adresem: https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla.

    W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres: pomoc+ad@pwr.edu.pl. 

  3. Posiadane login i hasło ustawione w poprzednim kroku umożliwia zalogowanie się do systemu USOS pod adresem: https://web.usos.pwr.edu.pl.

Elektroniczna Legitymacja Studencka - ELS

Wszyscy kandydaci przyjęci spoza Politechniki Wrocławskiej, proszeni są o złożenie wniosku  o wydanie legitymacji w systemie USOS i przekazaniu wersji papierowej do dziekanatu. Po złożeniu wniosku zostanie naliczona opłata w wysokości 22 zł na indywidualne konto studenta dostępne w systemie USOS.

Absolwenci I stopnia Politechniki Wrocławskiej, którzy w semestrze bezpośrednio następującym po semestrze ukończenia studiów I stopnia podejmują studia II stopnia na Uczelni, albo studenci studiujący równocześnie na studiach I i II stopnia ( na różnych kierunkach studiów ) mogą posługiwać się dotychczasową ELS nie wnoszą opłat za elektroniczną legitymację studencką - zachowują prawo do posługiwania się legitymacją ELS z I-go stopnia studiów Politechniki Wrocławskiej. Należy złożyć w dziekanacie wypełnione oświadczenie studenta dotyczące miejsca otrzymania ELS.

Oświadczenie do wypełnienia znajduje się na stronie.

Zapisy wydziałowe

na zajęcia wydziałowe zostaniecie Państwo zapisani administracyjnie w dniu:  20 lutego br., informację znajdziecie Państwo pod adresem:     https://wppt.pwr.edu.pl/studenci/zapisy

Zapisy ogólnouczelniane

Na zajęcia ogólnouczelniane zapisujecie się Państwo sami w dniu: 22.02.2023 USOS 

Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji ogólnouczelnianych w USOS dostępne są na stronie http://www.akz.pwr.edu.pl

 

Wszelkie informacje dotyczące spraw socjalnych dla studentów znajdują się na stronie: https://prs.pwr.edu.pl/.

Zapraszamy także na stronę Wydziału  https://wppt.pwr.edu.pl/

Adres dziekanatu           https://wppt.pwr.edu.pl/studenci/dziekanat

Dziekanat Wydziału Podstawowych Problemów Techniki znajduje się w pokoju 207 w budynku A-1.

 Aktualne informacje o trybie pracy dziekanatu dostępne są na stronie internetowej naszego wydziału (wppt.pwr.edu.pl).

W pierwszej kolejności sprawy można załatwiać drogą mailową lub telefoniczną, a wymagane podania i dokumenty należy przesłać pocztą tradycyjną, kurierem, przynieść do dziekanatu lub wrzucić do skrzynki na korespondencję ustawioną przed dziekanatem-do godziny 15.15.

Wszelkie sprawy dotyczące toku studiów proszę kierować do pracownika dziekanatu na adres: sylwia.kubiak@pwr.edu.pl 

 

 

Dear Students,

congratulations on your succesful admission to study at Wroclaw University of Science and Technology (WUST)!

We would like to kindly inform you that as part of your studies after February 16, you will be assigned a student ID number ( for graduates of WUST, the number remains the same), which will be your main identification number during your studies. You can find it in the IRK system in the Personal forms in the Education tab (https://irk.usos.pwr.edu.pl/pl/profile/dataset/education/) in the field Student number. The number is in the form of six digits.

If you already know (acknowledged) your student ID number, below are next steps::

  1. Activate your student email box. The email address is in the form: numer_albumu@student.pwr.edu.pl.

Detailed information on how to activate the student mailbox can be found at https://di.pwr.edu.pl/uslugi/poczta/pierwsze-logowanie. In case of problems, send a ticket to pomoc+poczta@pwr.edu.pl.

  1. To log in to the information systems it is necessary to know your unique login to the information systems and set an individual password for access. Having an active student mailbox, you can proceed to activate your individual account. Instructions on how to do this can be found at https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla. In case of problems, send a request to pomoc+ad@pwr.edu.pl.

3.Having a login and password set in the previous step allows you to log into the USOS system at https://web.usos.pwr.edu.pl.

  1. All candidates admitted from outside the Wroclaw University of Technology, please apply for an ID card and pay the fee for the Electronic Student ID card in the amount of PLN 22 to the individual student account available in the USOS system.

First degree graduates of Wrocław University of Technology who take up second degree studies at the University in the semester immediately following the semester of completion of their first degree studies, or students studying simultaneously on first and second degree studies (in different fields of study) may use their existing ELS - do not pay the fee for the Electronic Student Card - they retain the right to use the ELS card from the first degree studies at Wrocław University of Technology. You should submit to the dean's office a completed student statement regarding the place where you received the ELS.

  1. All information on social matters for students can be found at: https://prs.pwr.edu.pl/.
  2. Other information on IT services made available to students and other information on studying will be provided on an ongoing basis through the USOS system and student mail.

You are also welcome to visit the Faculty website.

 

Good luck on your second degree studies!

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję