Wydział Podstawowych Problemów Techniki

Podania i załączniki

Wzory podań
Urlop dziekański 
Wzór podania »
Podania nie mogą składać studenci pierwszego semestru, którzy nie spełniają warunków wpisu na drugi semestr.
Podanie należy złożyć w Dziekanacie z załącznikiem: załącznik do podania - urlop dziekański »
Powtarzanie etapu studiów
Wzór podania »
Pod koniec jednosemestralnego urlopu dziekańskiego należy złożyć podanie o powtarzanie etapu studiów, z realizacją wszystkich zaległych przedmiotów dostępnych w semestrze następującym po urlopie.
Podanie należy złożyć w Dziekanacie z załącznikiem: załącznik do podania - powtarzanie etapu »
Urlop zdrowotny
Wzór podania »
Podanie należy złożyć w Dziekanacie z załącznikiem: załącznik do podania - urlop zdrowotny»
Przeniesienie w ramach wydziału lub uczelni
Wzór podania »
Zaakceptowane przez Dziekana dotychczasowego wydziału podanie należy złożyć z dokumentacją potwierdzającą dotychczasowy dorobek akademicki.
Przeniesienie z innej uczelni
Wzór podania »
Zaakceptowane przez Dziekana dotychczasowego wydziału podanie należy złożyć z dokumentacją potwierdzającą dotychczasowy dorobek akademicki.
Rezygnacja ze studiów
Wzór podania »
Wznowienie studiów
Wzór podania »
Zmiana kodu przedmiotu (dotyczy zaległych przedmiotów, niedostępnych w aktualnych planach studiów)
Podanie należy złożyć przed zapisami (zgodnie z harmonogramem składnia podań), jeżeli niezaliczony wcześniej kurs zmienił kod w nowszych programach studiów i zaległy przedmiot nie jest już dostępny do realizacji. W podaniu należy wskazać dostępny kurs zamienny (odpowiednik z kolejnego programu studiów). Jeśli w aktualnych planach nie ma dostępnego kursu zamiennego, to można wnioskować o umożliwienie realizacji zaległego przedmiotu w trybie bez odbywania zajęć.
Wzór podania: zmiana kodu przedmiotu »
Warunkowe zaliczenie etapu studiów (z przekroczonym dopuszczalnym deficytem punktowym)
Podanie można złożyć, jeśli dopuszczalny deficyt nie został przekroczony o więcej niż 3 punkty ECTS. Zgoda może być wydana pod warunkiem, że student ma możliwość zakończenia kolejnego etapu/semestru studiów bez przekroczonego dopuszczalnego deficytu punktów ECTS. 
Wzór podania: warunkowe zaliczenie etapu »
Realizacja przedmiotu bez odbywania zajęć 
Wniosek można złożyć w Dziekanacie tylko po uzyskaniu zgody prowadzącego. Podanie dotyczy zaległych przedmiotów, które nie będą już oferowane i nie mają odpowiadających im przedmiotów zamiennych. Podanie można złożyć także w przypadku, w którym zaległy przedmiot nie jest oferowany w kolejnym semestrze, co uniemożliwia zrealizowanie i zakończenie programu kształcenia oraz przystąpienie do egzaminu dyplomowego w kolejnym semestrze. 
Wzór podania: realizacja bez odbywania zajęć »
Realizacja kursu w trybie 10-tygodniowym (tylko dla studentów 7. semestru, w trybie 10-tygodniowym)
Wniosek w formie papierowej można złożyć w dziekanacie tylko po uzyskaniu zgody prowadzącego. Podanie składają studenci, którzy mają zaległy przedmiot oferowany w semestrze zimowym i w kolejnym semestrze będą realizowali kurs „Praca dyplomowa” oraz pozostałe kursy z planu studiów według 10-tygodniowego kalendarza zajęć.
Wzór podania: tryb 10-tygodniowy »
Rozłożenie płatności na raty (dotyczy opłaty za powtarzanie przedmiotu)
Wzór podania: rozłożenie na raty »

Uznanie osiągnięcia efektów uczenia się
Procedura wnioskowania
Procedura wnioskowania o uznanie osiągnięcia efektów uczenia się na poczet realizacji programu studiów na podstawie §15 ust. 6 Regulaminu Studiów na Politechnice Wrocławskiej
Procedura »
Wniosek o uznanie osiągnięcia efektów uczenia się
Wniosek o uznanie osiągnięcia efektów uczenia się na poczet realizacji programu studiów dla cyklu kształcenia
Wniosek »
Politechnika Wrocławska © 2025

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję