TERMIN | HARMONOGRAM PROCEDUR I CZYNNOŚCI DLA STUDENTÓW OSTANIEGO SEMESTRU–15 tygodniowego |
Student kompletuje w teczce papierowej oryginały dokumentów. | |
[ STUDENT ] do 2.12.2024 r. |
STUDENT przesyła na adres malgorzata.szandrocha@pwr.edu.pl swoje osiągnięcia wpisane w plik excel, które znajdą się w suplemencie (po polsku oraz po angielsku) łączenie ze skanami potwierdzającymi te osiągniecia:
a następnie dostarcza do dziekanatu do wglądu oryginały potwierdzające powyższe osiągnięcia. |
[ STUDENT ] do 30.01.2025 r. |
STUDENT/STUDENTKA wprowadza do systemu APD* dostępnym pod adresem: https://apd.usos.pwr.edu.pl/ zwięzłe streszczenie Pracy dyplomowej (w języku polskim i angielskim), słowa kluczowe (w języku polskim i angielskim) i zatwierdza oświadczenie autora. |
[ OPIEKUN ] do dwóch dni roboczych od dnia wprowadzenia przez studenta pracy dyplomowej do APD |
OPIEKUN w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych, od dnia otrzymania wiadomości z systemu APD, niezwłocznie weryfikuje wprowadzone przez studenta dane pracy i załączone pliki. Jeśli wprowadzone dane zawierają błędy, to opiekun kieruje pracę do poprawy. Opiekun po zaakceptowaniu wprowadzonych danych przekazuje pracę (za pośrednictwem APD) do Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA). |
[ OPIEKUN ] |
OPIEKUN po zakończeniu sprawdzania pracy w systemie JSA otrzymuje mailowe powiadomienie o wygenerowaniu raportów i: • zapoznaje się z raportami (ogólny i szczegółowy) z badania antyplagiatowego; • akceptuje wyniki badania (lub przekazuje pracę do poprawy); • w przypadku akceptacji wyników badania, zatwierdza „oświadczenie promotora”; • wystawia opinię wraz z oceną Pracy dyplomowej; • przekazuje pracę do recenzji. Uwaga: Po zapoznaniu się z raportami, opiekun pobiera raport ogólny oraz raport szczegółowy. Operację wygenerowania raportu szczegółowego akceptuje w systemie APD, potwierdzenie oznacza zaakceptowanie obu raportów. Następnie przekazuje nw. dokumenty do dziekanatu: wydrukowany z APD, wypełniony i podpisany raport ogólny z badania antyplagiatowego pracy dyplomowej studenta (dokumenty mogą być złożone w postaci elektronicznej, wówczas taki dokument należy podpisać elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym) |
[ RECENZENT ] do 7.02.2025 r. |
RECENZENT w systemie APD wystawia opinię wraz z oceną Pracy dyplomowej. |
[ OPIEKUN ] po zapoznaniu się z oceną pracy dyplomowej recenzenta niezwłocznie i nie później niż do 10.02.2025 r. |
OPIEKUN po zapoznaniu się z oceną pracy dyplomowej recenzenta, wpisuje swoją ocenę kursu „praca dyplomowa” do systemu USOS, pod warunkiem, że obie oceny są pozytywne, także jeśli są różne. |
[ STUDENT ] Student składa wymagane dokumenty w dziekanacie tylko po wypełnieniu obowiązku złożenia dokumentów przez opiekuna i wpisaniu oceny do systemu USOS oraz zakończenia prac w systemie APD, do 11.02.2025 r. |
STUDENT/STUDENTKA niezwłocznie w systemie USOS, sprawdza czy zostały wprowadzone przez Nauczycieli wszystkie oceny łącznie z kursem Praca dyplomowa. Wykaz dokumentów:
|
do 11.02.2025 r. |
W sytuacji niezłożenia powyższych dokumentów we wskazanym terminie student powinien złożyć wniosek o: urlop dziekański
|
19.02.2025 r. |
Egzaminy dyplomowe
|
*Archiwum prac dyplomowych – APD:
• logowanie i instrukcje: https://apd.usos.pwr.edu.pl
Logowanie do ADP tylko za pośrednictwem danych z Active Directory
Instrukcję utworzenia konta Active Directory znajdą Państwo pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla
W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+ad@pwr.edu.pl.
Proszę zapoznać się z „Instrukcją i procedurami egzaminu dyplomowego”
oraz ZW 109/2022.