Logowanie

 

Wydział Podstawowych Problemów Techniki

Czynności - 15 tyg.

lato 2023/2024

TERMIN HARMONOGRAM PROCEDUR I CZYNNOŚCI DLA STUDENTÓW OSTANIEGO SEMESTRU–15 tygodniowego
Student kompletuje w teczce papierowej oryginały dokumentów.
[ STUDENT ]

do 28.06.2024 r.

STUDENT przesyła na adres malgorzata.szandrocha@pwr.edu.pl swoje osiągnięcia wpisane w plik excel, które znajdą się w suplemencie (po polsku oraz po angielsku) łączenie ze skanami potwierdzającymi te osiągniecia:

  • NAGRODY – nagrody i wyróżnienia
  • OSIĄGNIĘCIA SŁUCHACZA - publikacje, konferencje

a następnie dostarcza do dziekanatu do wglądu oryginały potwierdzające powyższe osiągnięcia.

[ STUDENT ]

do 21.06.2024 r.

STUDENT/STUDENTKA wprowadza do systemu APD* dostępnym pod adresem: https://apd.usos.pwr.edu.pl/ zwięzłe streszczenie Pracy dyplomowej (w języku polskim i angielskim), słowa kluczowe (w języku polskim i angielskim) i zatwierdza oświadczenie autora.
Po wykonaniu ww. czynności student dodaje do systemu APD* plik z pracą dyplomową w formacie PDF oraz ewentualne załączniki. Po sprawdzeniu poprawności uzupełnionych i przesłanych danych następuje przekazanie pracy do weryfikacji i zatwierdzenia przez opiekuna.
Wprowadzanie pracy dyplomowej do systemu APD* musi zostać poprzedzone zainicjowaniem tego procesu przez Opiekuna pracy (w systemie APD Opiekun zmienia status pracy na „przekaż do wprowadzenia danych i plików”).
Uwaga! Bardzo proszę o zweryfikowanie tematu pracy dyplomowej wprowadzonego do APD z tematem pracy wgranego pliku i wydrukowanego w wersji papierowej.

[ OPIEKUN ]

do dwóch dni roboczych od dnia wprowadzenia przez studenta pracy dyplomowej do ASAP
OPIEKUN w nieprzekraczalnym terminie dwóch dni roboczych, od dnia otrzymania wiadomości z systemu APD, niezwłocznie weryfikuje wprowadzone przez studenta dane pracy i załączone pliki. Jeśli wprowadzone dane zawierają błędy, to opiekun kieruje pracę do poprawy. Opiekun po zaakceptowaniu wprowadzonych danych przekazuje pracę (za pośrednictwem APD) do Jednolitego Systemu Antyplagiatowego (JSA). 

[ OPIEKUN ]

nie później niż do 25.06.2024

OPIEKUN po zakończeniu sprawdzania pracy w systemie JSA otrzymuje mailowe powiadomienie o wygenerowaniu raportów i:
• zapoznaje się z raportami (ogólny i szczegółowy) z badania antyplagiatowego;
• akceptuje wyniki badania (lub przekazuje pracę do poprawy);
• w przypadku akceptacji wyników badania, zatwierdza „oświadczenie promotora”;
• wystawia opinię wraz z oceną Pracy dyplomowej;
• przekazuje pracę do recenzji.

Następnie przekazuje nw. dokumenty do dziekanatu:
1. wydrukowany z APD, wypełniony i podpisany raport ogólny z badania antyplagiatowego pracy dyplomowej studenta
2. wydrukowaną z APD opinię pracy dyplomowej wraz z podpisem i oceną
(dokumenty mogą być złożone w postaci elektronicznej, wówczas taki dokument należy podpisać elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym)
[ RECENZENT ]

po otrzymaniu informacji od opiekuna i nie później niż do 1.07.2024 r.
RECENZENT w systemie APD wystawia opinię wraz z oceną Pracy dyplomowej.
Następnie przekazuje wydrukowaną i podpisaną opinię (z oceną) pracy dyplomowej do dziekanatu.
[ OPIEKUN ]

po zapoznaniu się z oceną pracy dyplomowej recenzenta
niezwłocznie
i nie później niż do 2.07.2024
OPIEKUN po zapoznaniu się z oceną pracy dyplomowej recenzenta, wpisuje swoją ocenę kursu „praca dyplomowa” do systemu USOS, pod warunkiem, że obie oceny są pozytywne, także jeśli są różne.

[ STUDENT ]

 Student składa wymagane dokumenty w dziekanacie tylko po wypełnieniu obowiązku złożenia dokumentów przez opiekuna i wpisaniu oceny do systemu USOS oraz zakończenia prac w systemie APD,
do 3.07.2024 r.

STUDENT/STUDENTKA niezwłocznie w systemie USOS, sprawdza czy zostały wprowadzone przez Nauczycieli wszystkie oceny łącznie z kursem Praca dyplomowa.
W momencie, gdy wszystkie oceny będą wprowadzone do systemu oraz złożone w dziekanacie przez promotora niżej wymagane dokumenty (wydrukowany z APD, wypełniony i podpisany raport ogólny z badania antyplagiatowego pracy dyplomowej studenta, wydrukowana z APD opinia pracy dyplomowej wraz z podpisem i oceną).
Student/Studentka składa w dziekanacie w wiązanej teczce papierowej nw. oryginały dokumentów lub przesyła dokumenty pocztą tradycyjną lub kurierem na adres:
Politechnika Wrocławska
Dziekanat
Wydziału Podstawowych Problemów Techniki
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław


STUDENT na niżej podane adresy poczty elektronicznej przesyła potwierdzenie nadania wymaganych dokumentów, wppt.obrony@pwr.edu.pl
lub malgorzata.szandrocha@pwr.edu.pl

Niezbędne numery telefonów do kontaktu z dziekanatem WPPT 071/ 320 44 80; 071/320 25 23

Wykaz dokumentów:

  1. egzemplarz pracy dyplomowej zgodny z zaleceniami edytorskimi dla celów archiwalnych;
  2. wydrukowane i podpisane oświadczenie (z APD) o samodzielności i zgodności wydrukowanej pracy z tekstem na nośniku;
  3. oświadczenie dotyczące zgody na udostępnienie pracy dyplomowej;
  4. wniosek o wydanie tzw. „kompletu dyplomu” - USOSWeb -> Dla studenta -> DYPLOM -> złóż wniosek
  5. potwierdzenie wniesienia opłaty za dokumenty ukończenia studiów (zgodnie z ZW 69/2019, 84/2019) na indywidualne konto dostępne na portalu USOS, składają tylko studenci, którzy rozpoczęli studia przed rokiem ak. 2019/2020 - 60zł
  6. Na stronie Biura Karier (zgodnie z ZW 39/2012) dostępny jest obowiązkowy formularz dotyczący badania losów zawodowych absolwentów PWr. (należy dostarczyć 2 egz. formularza).
do 3.07.2024 r.

W sytuacji niezłożenia powyższych dokumentów we wskazanym terminie student powinien złożyć wniosek o: urlop dziekański


W przeciwnym przypadku niezłożenie pracy dyplomowej do dziekanatu w terminie do 3 lipca 2024 r. (z zastrzeżeniem § 35 ust. 17 Regulaminu studiów), stanowi przesłankę do skreślenia z listy studentów, zgodnie z § 33 ust. 1 pkt 3 Regulaminu studiów.

od 12.07.2024
do 19.07.2024

Egzaminy dyplomowe

*Archiwum prac dyplomowych – APD:

• logowanie i instrukcje: https://apd.usos.pwr.edu.pl 

Logowanie do ADP tylko za pośrednictwem danych z Active Directory

Instrukcję utworzenia konta Active Directory znajdą Państwo pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla

W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+ad@pwr.edu.pl.

Proszę zapoznać się z „Instrukcją i procedurami egzaminu dyplomowego”

oraz ZW 109/2022.

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję