Logowanie

 

Wydział Podstawowych Problemów Techniki

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH NA STUDIA STACJONARNE II STOPNIA

Data: 20.02.2024

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH NA STUDIA STACJONARNE II STOPNIA w roku akademickim 2023/2024

Szanowni Państwo,

Serdecznie witamy Was na naszym wydziale i ogromnie cieszymy się, że wybraliście Wydział Podstawowych Problemów Techniki.

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 28 lutego 2023 /środa/.

W związku z rozpoczęciem studiów na naszej Uczelni bardzo proszę obowiązkowo dokonać kilku czynności proceduralnych wiążących się m.in. z zatwierdzeniem ślubowania i oświadczeń /dostęp do tych dokumentów będzie w systemie USOS od 28 lutego br./

Numer albumu

Uprzejmie informujemy, że 20 lutego zostanie nadany numer albumu ( dla absolwentów Politechniki Wrocławskiej numer pozostaje ten sam), który będzie głównym numerem identyfikacyjnym podczas studiów. Znaleźć go można w systemie IRK w formularzach osobowych w sekcji wykształcenie (https://irk.usos.pwr.edu.pl/pl/profile/dataset/education/) w polu Numer albumu.

Numer jest w postaci sześciu cyfr.

Aktywacja studenckiej skrzynki pocztowej

Adres email jest w postacinumer_albumu@student.pwr.edu.pl.

Szczegółową informację jak aktywować studencką pocztę można znaleźć pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/poczta/pierwsze-logowanie.

W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+poczta@pwr.edu.pl

Logowanie do konta AD

Aby zalogować się do systemów informatycznych niezbędne jest poznanie swojego unikatowego loginu dla konta_AD, który zostanie nadany 21 lutego br.,  do systemów informatycznych oraz ustawić indywidualne hasło dostępu. Posiadając aktywną studencką skrzynkę pocztową można przystąpić do aktywacji indywidualnego konta_AD. Instrukcję jak tego dokonać znajdą Państwo pod adresem:

https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla.

W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres: pomoc+ad@pwr.edu.pl.

Logowanie do systemu USOS

Posiadane login i hasło ustawione w poprzednim kroku umożliwia zalogowanie się do systemu USOS pod adresem: https://web.usos.pwr.edu.pl.

Zapisy wydziałowe i ogólnouczelniane

Na zajęcia wydziałowe i ogólnouczelniane zapisujecie się Państwo sami.

Zapisy wydziałowe odbędą się 22 lutego br., w godzinach 8.15 – 15.30.

Zajęcia ogólnouczelniane, jeśli wynika to z programu studiów, w dniu: 23 i 26.02. br. Pełną informację o zapisach i korektach wydziałowych i ogólnouczelnianych  znajdziecie Państwo pod adresem:     https://wppt.pwr.edu.pl/studenci/zapisy

Wszelkie sprawy dotyczące zapisów wydziałowych proszę kierować do pracownika dziekanatu na adres:  urszula.wesolowska@pwr.edu.pl

Obowiązek dostarczenia kopii dyplomu

Do 31.03.2024 należy dostarczyć do Dziekanatu kopię (ksero) dyplomu ukończenia studiów celem umieszczenia go w aktach. Należy mieć ze sobą oryginał celem potwierdzenia kopii za zgodność z oryginałem.

Absolwenci PWr. odbierają dyplomy w Biurze Personalizacji Dyplomu zgodnie z wytycznymi opublikowanymi na stronie Wydziału: https://wppt.pwr.edu.pl/studenci/dyplomanci/dyplom

Absolwenci innych uczelni zobowiązani są dostarczyć także kopię (ksero) suplementu do dyplomu wraz z oryginałem do wglądu.

 

Szkolenie BHP

Obowiązkowo należy wziąć udział w Szkoleniu BHP.

Dotyczy to tylko absolwentów PWr, którym minął termin ważności szkolenia BHP po pierwszym stopniu studiów (5 lat) i kandydatów przyjętych spoza Politechniki Wrocławskiej.

Szkolenie BHP odbędzie się w formie e-learningu, materiały znajdą się na stronie www.szkoleniebhp.pwr.edu.pl  Terminy zostaną podane późniejszym terminie.

Elektroniczna Legitymacja Studencka - ELS

Wszyscy kandydaci przyjęci spoza Politechniki Wrocławskiej, proszeni są o złożenie wniosku  o wydanie legitymacji w systemie USOS i przekazaniu wersji papierowej do dziekanatu. Po złożeniu wniosku zostanie naliczona opłata w wysokości 22 zł na indywidualne konto studenta dostępne w systemie USOS.

Absolwenci I stopnia Politechniki Wrocławskiej, którzy w semestrze bezpośrednio następującym po semestrze ukończenia studiów I stopnia podejmują studia II stopnia na Uczelni, albo studenci studiujący równocześnie na studiach I i II stopnia ( na różnych kierunkach studiów ) mogą posługiwać się dotychczasową ELS nie wnoszą opłat za elektroniczną legitymację studencką - zachowują prawo do posługiwania się legitymacją ELS z I-go stopnia studiów Politechniki Wrocławskiej. Należy złożyć w dziekanacie wypełnione oświadczenie studenta dotyczące miejsca otrzymania ELS.

Oświadczenie do wypełnienia znajduje się na stronie: https://wppt.pwr.edu.pl/studenci/els---legitymacja-studencka

Wszelkie informacje dotyczące spraw socjalnych dla studentów znajdują się na stronie: https://prs.pwr.edu.pl/.

Adres dziekanatu         https://wppt.pwr.edu.pl/studenci/dziekanat

Dziekanat Wydziału Podstawowych Problemów Techniki znajduje się w pokoju 207 w budynku A-1. Aktualne informacje o trybie pracy dziekanatu dostępne są na stronie internetowej naszego wydziału (wppt.pwr.edu.pl). W pierwszej kolejności sprawy można załatwiać drogą mailową lub telefoniczną, a wymagane podania i dokumenty należy przesłać pocztą tradycyjną, kurierem, przynieść do dziekanatu lub wrzucić do skrzynki na korespondencję ustawioną przed dziekanatem.

Wszelkie sprawy dotyczące toku studiów proszę kierować do pracownika dziekanatu na adres: katarzyna.gorowska@pwr.edu.pl  lub barbara.kwiecien@pwr.edu.pl

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję