Znamy najbardziej kreatywne kampanie uczelni w Polsce. Jury konkursu Genius Universitatis dwukrotnie doceniło Politechnikę Wrocławską! Zdobyliśmy główną nagrodę za podcast „Fizyka bez zamulania” i drugie miejsce za reklamę prasową „Ciekawość pcha nas do przodu”.
W XII edycji konkursu marketingowego dla szkół wyższych o nagrody rywalizowały 32 uczelnie. Jury oceniało w sumie 95 prac w dziewięciu kategoriach – m.in. reklama prasowa, event, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, film promocyjny czy branded content.
Przeglądając prace, jurorzy brali pod uwagę m.in. nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni czy estetykę i wartość artystyczną. Konkurs organizuje Fundacja Edukacyjna Perspektywy.
Nasza uczelnia zdobyła nominacje w aż czterech kategoriach (reklama prasowa, event, branded content i film promocyjny).
Za najlepsze zgłoszenie w kategorii branded content uznano popularny podcast i wideocast „Fizyka bez zamulania”, którego gospodarzem jest dr inż. Maciej Mulak, prof. uczelni z Wydziału Podstawowych Problemów Techniki.
Kanał na Youtube i Spotify powstał w październiku 2023 r. Tworzą go we współpracy z naukowcem pracownicy Działu Informacji i Promocji, Działu Mediów oraz Sekcji E-learningu Działu Informatyzacji.
Do tej pory powstało 46 odcinków podcastu, a najpopularniejsze mają nawet ponad 200-300 tys. wyświetleń (średnio około 50 tys. wyświetleń na odcinek).
Żródło i cały artykuł: https://pwr.edu.pl/uczelnia/aktualnosci/genius-universitatis--dwie-nagrody-dla-pwr-za-kreatywne-promowanie-uczelni-13649.html