Informujemy, że porozumienie dotyczące Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej zostało podpisane przez JM Rektora. Nowy system zakłada powstanie Komisji Wydziałowych, składających się z:
Trzech pracowników Wydziału, w tym:
- Dziekana lub Prodziekana właściwego do spraw studenckich,
- jednego pracownika administracji Wydziału, zajmującego się finansami,
- jednego pracownika Wydziału, będącego opiekunem Koła Naukowego.
Czterech studentów Wydziału, w tym:
- co najmniej jednego przedstawiciela Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego,
- co najmniej jednego przedstawiciela Kół Naukowych.
Co najwyżej jednego doktoranta Wydziału.
Zgłoszenia kandydatów (studentów) do Komisji Wydziałowej przyjmowane są drogą elektroniczną na adres: anna.szmalenberg@samorzad.pwr.edu.pl do 23 stycznia 2017 r. do godz. 18.00.
W wiadomości proszę o podanie następujących danych: imię, nazwisko, nazwa organizacji (Koło Naukowe, Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego) oraz kierunek i rok studiów.
Samorząd Studencki będzie wybierał swoich kandydatów 26 stycznia 2017 r. o godz.13.00 w sali 221 (bud.A-1).
Termin spotkania wyborczego dla Kół Naukowych zostanie podany 21 stycznia 2017 r.