Wydział Podstawowych Problemów Techniki

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH NA STUDIA STACJONARNE I STOPNIA

Data: 06.09.2023

 INFORMACJA DLA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH NA STUDIA STACJONARNE I STOPNIA

w roku akademickim 2023/2024

Szanowni Państwo,
Serdecznie witamy Was na naszym wydziale i ogromnie cieszymy się, że wybraliście Wydział Podstawowych Problemów Techniki.
Tradycją akademicką jest przywitanie i przyjęcie nowych studentów w poczet społeczności akademickiej podczas

uroczystej immatrykulacji, która odbędzie się
4 października 2023 /środa/, o godzinie 1015 w Auli Politechniki Wrocławskiej,
bud. A-1. (obecność obowiązkowa)

 

Zajęcia dydaktyczne rozpoczynają się 3 października 2023 /wtorek/.

W związku z rozpoczęciem studiów na naszej Uczelni bardzo proszę obowiązkowo dokonać kilku czynności proceduralnych wiążących się m.in. z zatwierdzeniem ślubowania, opłaceniem i odbiorem legitymacji studenckiej, odbyciem szkolenia bhp.

Obowiązkowo proszę wziąć udział w spotkaniu organizacyjnym tzw.

„DNIU WSTĘPNYM”, które odbędzie się 29 września br. /piątek/, sala 322, bud. A-1 wg. harmonogramu:

  • I tura – godzina 9.00 - dla studentów kierunku Inżynierii biomedycznej
  • II tura –  godzina 11.00 - dla studentów kierunku Fizyki technicznej i Inżynierii kwantowej
  • III tura – godzina 13.00 - dla studentów kierunku Optyki i Medical Informatics

 

OBOWIĄZKOWE czynności do wykonania:

  1. pierwsze logowanie i aktywacja studenckiej skrzynki pocztowej 

    Adres email jest w postaci: numer_albumu@student.pwr.edu.pl. Szczegółową informację jak aktywować studencką pocztę można znaleźć pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/poczta/pierwsze-logowanie W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+poczta@pwr.edu.pl

  2. reset lub ustawienie hasła do usługi katalogowej

    Instrukcję jak tego dokonać można znaleźć pod adresem https://di.pwr.edu.pl/uslugi/uslugi-katalogowe/reset-lub-pierwsze-ustawienie-hasla W przypadku problemów należy wysłać zgłoszenie na adres pomoc+ad@pwr.edu.pl 

  3. logowanie do systemu USOS

    Posiadane login i hasło ustawione w poprzednim kroku umożliwia zalogowanie się do systemu USOS pod adresem https://web.usos.pwr.edu.pl

  4. Zapisy na zajęcia dydaktyczne

    Przydział do grup zajęciowych i zapisy komputerowe w systemie USOS na wszystkie zajęcia zostanie wykonany administracyjnie.

    Wszelkie zapytania w sprawie zapisów komputerowych proszę kierować do pracownika dziekanatu na adres: urszula.wesolowska@pwr.edu.pl

  5. OBOWIĄZKOWO należy wziąć udział w Szkoleniu BHP.

    Szkolenie BHP odbędzie się w formie e-learningu:
    materiały opublikowane będą na stronie www.szkoleniebhp.pwr.edu.pl

    termin podstawowy szkolenia: 25.10.2023 – 29.11.2023

  6. Elektroniczna Legitymacja Studencka - ELS

    Wszystkim nowoprzyjętym studentom została naliczona już opłata za Elektroniczną Legitymację Studencką (ELS) w wysokości 22,00 zł.

    Prosimy o dokonywanie płatności za ELS na indywidualne konta studenta do dnia 15 września 2023 r. (w przypadku 3 rekrutacji do 22 września 2023 r.) – tylko na podstawie wniesionej opłaty, ELS  zostanie zamówiona w Dziale Personalizacji. Numer konta można znaleźć  na portalu https://web.usos.pwr.edu.pl.

    Opłacone ELS, w wyznaczonym terminie, będą wydane na „dniu wstępnym”. 

  7. Uznanie przedmiotów do dorobku akademickiego 

    Osoby które już studiowały i mają dorobek akademicki, mogą złożyć podanie o uznanie przedmiotów do dorobku. W tym celu należy zalogować się do systemu USOSweb -  https://web.usos.pwr.edu.pl/ , złożyć podanie z załącznikami zgodnie z instrukcją.

    Podanie wraz z załącznikami należy wypełnić i przesłać mailowo na adres: katarzyna.gorowska@pwr.edu.pl do dnia 25.09.2023 r.

    Ważne! W tym semestrze można wnioskować o przepisanie przedmiotów z 1 etapu (semestru) studiów. Podania o przepisanie przedmiotów z kolejnych etapów można składać przed rozpoczęciem kolejnych semestrów.

    Prosimy o zapoznanie się z instrukcją PRZENOSZENIA I UZNANIA PRZEDMIOTÓW.

W związku z wdrażaniem nowego systemu USOS wszystkie ważne dla Państwa informacje i terminy dotyczące procedur będą na bieżąco aktualizowane na naszej stronie wydziałowej https://wppt.pwr.edu.pl/o-wydziale/aktualności


 

Dziekanat Wydziału Podstawowych Problemów Techniki znajduje się w pokoju 207 w budynku A-1.

Aktualne informacje o trybie pracy dziekanatu dostępne są na stronie internetowej naszego wydziału (wppt.pwr.edu.pl).

Wszelkie sprawy należy załatwiać drogą mailową lub telefoniczną, a wymagane podania i dokumenty należy przesłać pocztą tradycyjną, kurierem lub wrzucając do skrzynki na korespondencję ustawioną przed dziekanatem.

 

Zachęcamy do korzystania z poniżej podanych adresów.

Na tych stronach na bieżąco są aktualizowane dane dla studentów.

Adres strony WPPT         https://wppt.pwr.edu.pl/

Adres dziekanatu             https://wppt.pwr.edu.pl/studenci/dziekanat

Wszelkie sprawy dotyczące toku studiów proszę kierować do pracownika dziekanatu na adres: katarzyna.gorowska@pwr.edu.pl

Pomoc materialna: stypendia, zapomogi, akademiki Szczegółowe informacje dotyczące składania podań o stypendia, zapomogi i akademiki można znaleźć na stronie Działu Studenckiego .

Kontakt:
Dział Pomocy Socjalnej dla Studentów i Doktorantów
Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25
50-370 Wrocław
budynek C-13, pokój 1.02 b, 1.04

Biuro podawcze oraz obsługa studentów: pokój 1.01.
Godziny otwarcia: Pon.- pt. 10.00-14.00.

Prezentacja Działu Dostępności i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami

 


 

INSTRUKCJA

przenoszenie i uznanie przedmiotu/ów (włącznie przedmiotu/ów do dorobku) na Wydziale Podstawowych Problemów Techniki semestr zimowy w roku akademickim 2023/2024

 

Zgodnie z Regulaminem Studiów na Politechnice Wrocławskiej §15, ust. 2: Uznania dotychczasowego dorobku akademickiego dokonuje się w szczególności przy zmianie wydziału, kierunku, profilu lub formy studiów, a także po przyjęciu na studia w trybach, o których mowa w §30 ust.1 i §32 oraz przy wznowieniu studiów (§34).

  1. Podanie o uznanie przedmiotu do dorobku, pobieramy ze strony https://web.usos.pwr.edu.pl/ /Aktualności – Dokumenty – Dokumenty do pobrania/

  2. Następnie należy wypełnić tabelę i przesłać plik w formacie .XLS (excel) na maila:  katarzyna.gorowska@pwr.edu.pl , wpisując w tytule „Uznanie dorobku” wraz z odpowiednim załącznikami:

    • skan wypisu z indeksu/suplement lub karty osiągnięć studenta – dotyczy studentów uznających dorobek z innej Uczelni lub innego Wydziału PWr.

    • niewymagane załączniki  są w przypadku uznawania przedmiotów realizowanych wcześniej na WPPT.

  3. Po wstępnej weryfikacji poprawności dokumentów, otrzymają Państwo potwierdzenie z dziekanatu z załączonym plikiem w formacie .pdf.

  4. Po zatwierdzeniu ślubowania należy zalogować się na stronie https://web.usos.pwr.edu.pl/

należy wybrać w systemie USOS- podanie o uznanie przedmiotu do dorobku, wypełnić, wydrukować i  przekazać wersję papierową wraz z oryginałami załączników do dziekanatu, do dnia 28.09.2023.

 

 

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję