Uprzejmie informujemy, że w dniu 12.03.2024 odbędzie się posiedzenie Wydziałowej Komisji ds. Finansowania Działalności Studenckiej.
Wnioski o dofinansowanie można składać do 8 marca 2024 roku, do godz. 15:00. Wnioski z załącznikami i podpisami należy dostarczyć do pani Katarzyny Holweg-Zawiasy, A1/208a. W takim samym terminie należy wysłać kopię elektroniczną na adres kfds.w11@pwr.edu.pl
Na pierwszym posiedzeniu będą rozpatrywane wnioski K (projektowe) i wnioski B (budżetowe). Prosimy o zwrócenie uwagi na daty umieszczane we wniosku i załącznikach, w szczególności te dotyczące okresów wydatkowania środków – proszę zadbać, aby środki mogły być wykorzystane w zadeklarowanych terminach.
Warunkiem koniecznym uzyskania dofinansowania jest uczestnictwo osoby składającej wniosek w szkoleniu z zakresu finansowania działalności studenckiej oraz rozliczania przyznanych środków (szkolenia prowadzi Dział Studencki).
Wnioski należy przygotować i wysłać według poniższych zasad:
- w temacie wiadomości należy wpisać nazwę koła naukowego
- wniosek, kosztorys i załączniki powinny być zapisane w formacie pdf i zebrane w jeden plik zip
- nazwy plików należy rozpoczynać od następującego oznaczenia: wniosek_K_2024_W11_Nazwa_Podmiotu_
Wzory wniosków i zasady finansowania: https://dzialstudencki.pwr.edu.pl/finansowanie
Kontakt: tomasz.grysinski@pwr.edu.pl